Kedai Amal Nusrah Online

Selamat Datang Ke Nusrah Online Store dan Kedai Amal Nusrah. Adalah hasrat Yayasan Nusrah untuk menyampaikan sepenuhnya derma orang ramai kepada pihak yang memerlukan. Perniagaan online adalah ikhtiar Yayasan untuk kemandirian .

Bagi setiap pembelian, anda sebenarnya menyumbang kepada Yayasan Nusrah dan membantu kami untuk meneruskan kemandirian .

Selamat membeli sambil menderma.

Nusrah Online Store menawarkan barangan berkualiti yang telah diujipakai oleh sukarelawan yayasan, dan dijual pada harga berpatutan. Bagaimana kami boleh mendapatkan keuntungan? Melalui kemahiran perniagaan, iaitu mendapatkan harga borong dari sumber terawal dan tidak menggunakan orang tengah.

Kedai Amal Nusrah menjual barangan terpakai yang telah disumbangkan oleh sukarelawan dan sahabat Nusrah. Antara barangan utama adalah buku , pakaian, dan cenderahati. Barangan yang tersenarai adalah yang terpilih dan masih elok. Anda dijemput datang sendiri ke Kedai Amal di No 80, Sisiran 7, Taman Siswa UUM, untuk melihat lebih banyak lagi pilihan dengan harga yang lebih murah lagi.


Jom Beli-Belah di Kedai Amal Nusrah Online